daftartelefon daftartelefon
daftartelefon
دفتر مشاغل

شرح فعالیت

شرح فعالیت: مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج موسسه ایست غیردولتی و آموزشی و به همت جناب آقای مهندس غلامرضا احمدی بیدادخویدی ، مهندس علی سلطان زاده و دکتر اصغر شیراز پور در سال 1381 در شهر کرج تاسیس گردیده است که به اختصار به بخشی از زندگینامه و بیوگرافی آقای مهندس غلامرضا احمدی خویدی در ذیل اشاره میگردد :

مهندس غلامرضا احمدی بیدادخویدی در پنجم فروردین 1338 در روستای بیدادخوید در یزد در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و با آموزش قرآن زیر نظر پدر قبل از ورود به دوره ابتدایی مسلط به قرائت سی جزء قرآن کریم شد.
تحصیلات ابتدایی را در یزد تمام کرده و سپس به تهران مهاجرت نمود و با توجه به علاقه زیاد ایشان به تحصیلات همراه با کار تحصیلات را نیز ادامه داد و در سال 1357 با شرکت در کنکور سراسری و قبولی در رشته مهندسی راه و ساختمان وارد دانشگاه گردید. همزمان با انقلاب اسلامی و تعطیلی دانشگاه ها به دلیل انقلاب فرهنگی ، وارد جهاد سازندگی استان ایلام شده و به عنوان رئیس دایره عمران جهاد مشغول خدمت شد و پس از بازگشایی دانشگاه ها با انتقالی از یزد به تهران جهت ادامه تحصیل مراجعت نمود. در سال 1365 با فراخوان شهرداری تهران علیرغم آنکه از شرکت نفت از ایشان جهت همکاری دعوت به عمل آمده بود ، ولی به علت علاقه ایشان به مقوله راه و شهرسازی وارد شهرداری تهران شد . ایشان در حین کار و فعالیت در شهرداری تهران با شرکت در کنکور سراسری در رشته خود موفق به اخذ مدرک کارشناسی گردید.
از سال 1379 وارد پست های مدیریتی تا معاون شهرسازی و معماری مناطق و قائم مقام مناطق شهرداری شهر تهران گردید . در همین حین موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی شهری شده و غریب به مدت 3 سال و اندی در سمت معاون شهرسازی و معماری شهرداری مرکزی شهر کرج به مردم این شهر خدمت کرده و مدتی نیز به عنوان مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز مشغول به خدمت بودند . سه سال آخر پایان خدمت خود را نیز به عنوان معاون آمادگی عملیات و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت هماهنگی و برنامه ریزی ستاد مدیریت بحران شهر تهران مشغول به خدمت بودند.
در دوران خدمت در شهرداری در دوره های مختلف آموزشی شرکت نموده و موفق به اخذ دانشنامه های مختلف گردیده است و همچنین تعداد 5 گروه آموزشی برای مدیران شهری و استانی در استانهای مختلف کشور برگزار نمودند .
از فعالیت های خیرخواهانه ایشان می توان از تاسیس مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج در سال 1380 نام برد که در زمینه ارائه خدمات توانبخشی و آموزش ویژه جانبازان و معلولین جسمی و حرکتی به صورت 100 درصد رایگان فعالیت می نماید. و تا کنون موفق به جذب و آموزش بیش از 4000 نفر دوره از توانیابان جسمی و حرکتی را در کارنامه خود دارد.
به عنوان مولف کتاب " ملاک عمل شهرداری کرج " را تالیف و به چاپ رسانده و در اختیار عموم مردم و دوایر دولتی قرار دادند و همچنین در دوره هفتم ریاست جمهوری به دلیل خدمت صادقانه و خالصانه به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شده و لوح تقدیر از رئیس جمهور وقت دریافت نمودند . همچنین در زمان خدمت در شهرداری کرج از معاون وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی و مسئولین استانی لوح های تقدیر نمودند.

سوابق تحصیلی :
کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری
کارشناسی راه و ساختمان

سوابق کاری و اجرایی :
مسئول عمران و جهاد سازندگی ایلام در دوران جنگ تحمیلی
معاونت شهرسازی و معماری مناطق شهرداری تهران
قائم مقام شهردار منطقه 9 تهران
معاون آمادگی ، عملیات ستاد مدیریت بحران تهران
معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در دوران مهندس آقازاده
مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز
موسس ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مجتمع خیریه آموزشی ، توانبخشی رعد کرج از سال 1380 تا کنون.
برگزار کننده پنج دوره آموزش ضوابط شهرداری ها جهت مدیران فرمانداری ها و شهرداری کرج
تدوین و چاپ کتاب ملاک عمل و تدریس ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری شهرداری کرج
مدیر مسئول مجله تلاش سبز از سال 1388 تا کنون
مدرس ضوابط دستورات شهرداری ها
مشاور فرماندار تهران و عضو کمیسیون تطبیق لوایح شورای شهر تهران
مشاور شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر کمالشهر
همچنین دوره های آموزشی مختلف تخصصی و غیر تخصصی را گذارنده اند و عناوین و تقدیرنامه های مختلفی از مقامات کشوری دریافت نموده اند.

 در تاسیس مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان های بهزیستی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و نیروی انتظامی در اداره ثبت شرکت ها با شماره 586 به ثبت رسیده و در زمینه جذب معلولین جسمی و حرکتی دختر و پسر بالای 14 سال و آموزش رشته های مختلف فنی و حرفه ای ( صنایع چوب ، امور مالی و بازرگانی ، صنایع بافت و فرش ، صنایع پوشاک و فناوری اطلاعات و رشته های هنری همچون خوشنویسی ، طراحی و نقاشی ، نمد دوزی ، ویترای موسیقی و همچنین آموزش قرآن ، مهارت های زندگی ، زبان انگلیسی و دوره های ورزشی همچون بوچیا ، پینگ پنگ ، شطرنج و فوتبال دستی وارائه خدمات توانبخشی به طور صد در صد رایگان فعالیت دارد و هزینه های مربوطه را هم مردم خیر و نیکوکار تامین می نماید.

یکی از مهمترین اهداف این مجتمع آموزش منتهی به اشتغال این عزیزان می باشد و به همین دلیل هر کارآموز متناسب با شرایط جسمی پس از گذراندن دوره آموزش جهت  شرکت در آزمون رشته مربوطه و اخذ گواهینامه مهارت به سازمان فنی و حرفه ای معرفی میگردد و متعاقب آن سعی در آن است که یا در یکی از سازمان ها ، ادارات و یا شرکت های حقیقی و یا حقوقی و یا در کارگاه های حمایتی و یا حداقل به طور خود اشتغالی در منزل به کار مشغول گردد . این عمل باعث خودباوری ، عزت نفس ، افزایش امید به زندگی و در مجموع ایجاد شادی و شعف در اینگونه افراد می شود.
مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرح مفتخر است که توانسته است از بدو تاسیس تا کنون حدود 1000 نفر از این عزیزان را جذب و هر یک را حداقل در سه رشته آموزش دهد و از این افراد کار آموخته حدود 200 نفر بع طرق مختلف مشغول به کار هستند و بعضا موفقیت های بسیار چشم گیر و قابل تحسینی را در زمینه های کاری ، هنری و علمی کسب نموده اند .
هم اینک نیز تعداد 150 نفر کارآموز دختر و پسر تحت آموزش می باشند


  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
  • مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج
Ad #1357
Publish on سه شنبه, 29 آبان 1397
مدیریت: جناب آقای مهندس غلامرضا احمدی بیدادخویدی

 

کد (026):
34239810 - 34239155

09193653240
گلشهر ویلا ، بلوار مصطفی خمینی ، جنب پارک پدر ، بن بست رعد ، ساختمان رعد کرج ، مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعدکرج

موسسه بینائی سنجی و عینک مروارید