daftartelefon daftartelefon
daftartelefon
دفتر مشاغل

شرح فعالیت

شرح فعالیت: دفتر وکیل خلیل ربیعی ، موسسه حامیان
وکیل پایه یک دادگستری
مشاور در امورحقوقی کیفری خانوادگی
کلیه ی دعاوی

درباره موسسه حامیان

گروپ نت امور تخصصی شرکت‌ها
تاکنون برای بسیاری از شما پیش آمده است که در پی یک مشکل و یا مسئله حقوقی در جستجوی یک وکیل و یا مؤسسه حقوقی مناسب و مورد اطمینان باشید تا بتوانید بهترین مشاوره را دریافت و مشکل خود را از بهترین و آسان‌ترین راه‌ حل کنید.

موسسه حامیان
 با شماره ثبت 1072 معتبرترین موسسه حقوقی اقتصادی بازرگانی در  کشور بوده و وجه تمایز آن در داشتن کار گروه های تخصصی متعددی است که هریک دارای حد اقل دو وکیل پایه یک و کارشناس مجرب هستند و هر پرونده پس از بررسی کارشناسان به کارگروه تخصصی سپرده می شود.

موسسه حامیان ، در واقع موسسه یا مرکزی است که از وکلای مجرب در زمینه‌های مختلف برای انجام انواع مسائل حقوقی و اقتصادی در سطح بین الملل بهره می‌برد. موسسه در این زمینه از بهترین وکلا و کارشناسان دعوت به کار کرده و ایشان پیش از آغاز هر پرونده موضوع آن را در اتاق فکر موسسه مطرح می‌کنند و پس از گفت‌وگو و بحث درباره آن پیگیری پرونده آغاز می گردد
بنابراین یک موسسه  برون مرزی می‌بایست وکلای مجرب و کارکشته در زمینه مختلف امور بین الملل را دارا باشد تا بتواند شما را در مسائل داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف یاری کند و بهترین مشاوره را ارائه دهد. در گذشته ارتباطات بین کشورها تنها به مواردی مانند واردات و صادرات و به‌طورکلی تجارت بین الملل محدود می‌شده است. اما امروزه روابط اقتصادی، تجاری و امور دیگری مانند مهاجرت نیاز افراد به یک موسسه حقوقی بین المللی برای دریافت مشاوره و حل مسائل را بیشتر از پیش کرده است.
ازاین‌رو امروزه با وجود تحولات بسیار زیاد در امر حقوق و اقتصاد بین الملل لازم است درصورتی‌که قصد انجام اموری مانند تجارت با خارج از کشور و یا مهاجرت و غیره را دارید حتماً از یک وکیل مجرب و ماهر در این زمینه مشاوره بگیرید تا از به‌روزترین قوانین موجود در این زمینه مطلع شوید و کار خود را به‌درستی پیش ببرید.
به‌طورکلی  موسسه  حامیان یک شرکت غیرتجاری محسوب می‌شود که ب در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است
ویژگی‌های مؤسسین یک مؤسسه حقوقی بین المللی

افرادی که موسسه حامیان را تأسیس کردند  بصورت قانونی دارای شرایط و ویژگی‌هایی هستند که برای انجام فعالیت های  خارجی و یا داخلی مناسب است . به‌طورکلی غیر از وکلایی که به استخدام مجموعه درمی‌آیند و در زمینه‌های گوناگون متخصص هستند، مؤسسین به دو دسته صاحبان سهام شرکت و مدیران شرکت تقسیم می‌شوند.

وکلایی که در یک موسسه حقوقی بین المللی مشغول به فعالیت هستند می‌توانند به افراد در زمینه‌های گوناگون اعم از تجارت و رفع مشکلات آن‌ها در خارج از کشور کمک کنند و مشاوره ارائه دهند

یک وکیل در امور بین‌الملل به معنای داشتن پروانه وکالت در سایر کشور‌ها نیست، بلکه این شخص نقش یک مشاور در زمینه قوانین موجود در روابط بین کشور‌ها و تنظیم‌کننده قرارداد‌های لازم برای ارتباطات قانونی و تجاری با سایر کشور‌ها را دارد. اگر شما به‌واسطه فعالیت خود نیاز به دریافت مشاوره درباره جدید‌ترین قوانین داخلی و خارجی در حوزه کاری خود را دارید مؤسسه حامیان در این زمینه می‌تواند شما را یاری دهد.

خدمات موسسه حامیان

همان‌طور که گفته شد موسسه حامیان خدمات بسیاری را اعم از مشاوره و ثبت قرارداد‌ها در زمینه‌های تجاری و اقتصادی بسته به نوع فعالیت شما ارائه دهد. در ادامه به بررسی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

  • بررسی و تحلیل قوانین موجود در زمینه واردات و صادرات و حقوق عمومی تجارت بین‌الملل
  • مشاوره در زمینه شرایط لازم برای عقد یک قرارداد و نشان‌دادن قوانین حاکم بر هر بخش آن
  • انواع مشاوره و تعیین مسیر برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های گوناگون در داخل و خارج از کشور
  • بررسی انواع راه‌های انتقال پول برای پرداخت مبلغ قرارداد‌های خارجی و ایجاد تضمین بین طرفین قرارداد
  • وکالت در زمینه حقوق خصوصی امور بازرگانی بین‌الملل و مشاوره در این زمینه
  • مشاوره در زمینه انعقاد انواع قرارداد‌های خریدوفروش کالا در خارج از کشور و سایر قرارداد‌های مربوطه
  • مشاوره در زمینه بررسی صلاحیت قضایی افراد
  • مشاوره در زمینه برطرف ساختن مشکلات و دعاوی داخلی و خارجی
  • مشاوره در زمینه ایجاد شعب و نمایندگی برندها در خارج از کشور و به‌صورت بین‌المللی
  • مشاوره در زمینه قراردادهای حمل و نقل بین المللی و بیمه
  • مشاوره در زمینه امور مهاجرت

موارد مطرح شده تنها بخشی از خدمات یک موسسه حقوقی بین المللی است. شما می‌توانید در تمامی زمینه‌های حقوقی، تجاری و اقتصادی خود و همچنین برای رفع مشکلات و دعاوی از مشاوره وکلای مجرب موسسه بهره‌مند شوید.
مشاوره امور حقوقی بین المللی
نحوه عقد قرارداد‌های بین المللی توسط موسسه حقوقی بین المللی
یک پروژه بین المللی از ابتدای شکل‌گیری در هر زمینه‌ای که باشد نیاز به مشاوره تخصصی و یک وکیل کارکشته برای بررسی دقیق قوانین موجود در آن حوزه و مشاوره به مدیران و مؤسسان دارد. ازاین‌رو شما در مقام مدیر یک تجارت بین‌المللی و یا برای اموری مانند مهاجرت و سایر موارد در ارتباط با حقوق بین‌الملل لازم است به یک موسسه حقوقی بین المللی مراجعه کنید تا مسیر را به بهترین نحو ممکن طی و از اشتباهات جلوگیری کنید.
یک موسسه حقوقی جهانی ابتدا تمامی ویژگی‌ها و شرایط موجود درباره پرونده شرکت و یا فرد را بررسی می‌کند و با وکلای خود در داخل و خارج از کشور به اشتراک می‌گذارد تا بهترین تصمیم درباره قرارداد‌های بین‌المللی گرفته شود. همچنین در صورت نیاز به جابه‌جایی پول راه‌های ممکن و بی‌دردسر برای پرداخت مبلغ قرارداد را پیش‌بینی می‌کند. برای گرفتن این تصمیمات باید تمامی موارد از نظر حقوق خصوصی و عمومی امور بازرگانی بین الملل به طور دقیق بررسی گردد.
عقد قرارداد‌های بین المللی

ثبت شرکت و یا نمایندگی در خارج از کشور
اگر هم اکنون قصد سرمایه‌گذاری در خارج از کشور به‌صورت ثبت شرکت و یا اخذ نمایندگی از یک برند و یا شرکت خارجی را دارید می‌توانید از مشاوره وکلای بین‌الملل مؤسسه بهره‌مند شوید. یک موسسه حقوقی بین المللی به شما کمک می‌کند تا بهترین راه برای ثبت شرکت خود در کشور موردنظر و یا اخذ نمایندگی از یک شرکت خارجی را پیدا کنید.
بسیاری از افراد با وجود داشتن سرمایه و یا مدیریت یک شرکت در داخل کشور، برای ورود به تجارت جهانی اطلاعات کافی در اختیار ندارند؛ زیرا برخی قوانین تجارت به‌صورت بین المللی و واحد بین کشور‌ها پذیرفته شده و برخی دیگر به صورت اختصاصی مربوط به یک کشور هستند و اگر شما قصد تجارت با آن کشور و یا ثبت شرکت و اخذ نمایندگی در آن کشور را دارید لازم است که علاوه بر رعایت قوانین تجارت بین‌الملل قوانین خاص تجارت آن کشور را نیز رعایت کنید. ازاین‌رو با کمک وکلا و مشاورین یک موسسه حقوقی بین المللی می‌توانید با امور ثبت شرکت و قوانین تجارت بین‌الملل و یا یک کشور خاص آشنا شوید و باتوجه به این قوانین بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

مشاوره در زمینه تجارت بین المللی
در ابتدا باید نوع فعالیت شرکت خود را مشخص کنید و تشخیص دهید که کدام کشور می‌تواند بازار بهتری برای شرکت و محصولات شما باشد و یا برای شروع کدام کشور مناسب‌تر است. برای انتخاب کشور موردنظر و همچنین آشنایی با قوانین ثبت شرکت در آن موسسه  همراه شما است.
همچنین نیاز به آشنایی با قوانین تجارت بین‌الملل تنها محدود به زمان تأسیس شرکت نمی‌شود و شما پس از تأسیس و آغاز به کار نیز به طور مداوم نیاز دارید تا از قوانین در موارد مختلف کاری مطلع شوید و از ریز‌ترین جزئیات تا بدیهی‌ترین قوانین را بدانید و در تجارت خود رعایت کنید. ازاین‌رو حضور یک وکیل که از قوانین تجارت و بازرگانی بین‌الملل به طور کامل، دقیق و به‌روز مطلع باشد از الزامات ثبت یک شرکت در خارج از کشور است.
مشاوره امور مهاجرت
موسسه حامیان علاوه بر موارد گفته شده به شما در زمینه مشاوره برای امور مهاجرت نیز یاری می‌دهد. اگر قصد اخذ اقامت، شهروندی و یا تحصیل و کار در یک کشور خارجی را دارید لازم است که از قوانین موجود برای مهاجرت و زندگی در کشور موردنظر مطلع شوید تا بتوانید شرایط لازم برای مهاجرت را فراهم کنید.
معمولاً اخذ اقامت و یا شهروندی یک کشور از سه طریق ممکن است.
۱-سرمایه‌ گذاری و یا ثبت شرکت و نمایندگی
۲-مهاجرت از طریق تحصیلی و دانشجویی
۳-مهاجرت از طریق استخدام و به‌عنوان نیروی کار

موسسه حقوقی دعاوی خارجی
پس از بررسی شرایط شما از لحاظ تحصیلی، مالی، سنی و تجربه کاری می‌توانید با دریافت مشاوره بهترین مقصد و بهترین روش را برای مهاجرت خود انتخاب کنید. اخذ ویزا از برخی از کشورها که گاهی قوانین سختی را برای مهاجرین در نظر گرفته‌اند بسیار دشوار خواهد بود و ممکن است فرد به‌تنهایی و یا با کمک‌گرفتن از مؤسساتی که اطلاعات کافی حقوقی را در اختیار ندارند دچار مشکل شود و با طی نکردن مسیر درست نتواند ویزای موردنظر را دریافت کند.
از طرفی ریجکت شدن ویزا یک امتیاز منفی در پروسه مهاجرت محسوب می‌شود و بهتر است که به‌هیچ‌وجه این ریسک را نپذیرید و ابتدا با وکلای مجرب یک موسسه حقوقی بین المللی مشورت کنید. اگر در گذشته و به اشتباه پروسه مهاجرت شما به‌خوبی پیش نرفته و ویزای شما از کشور موردنظرتان ریجکت شده است مجدداً می‌توانید با مشاوره و از راه درست برای دریافت آن اقدام کنید.

نتیجه گیری
موسسه حامیان  به شما در انواع مسائل قانونی و حقوقی برای موارد مطرح شده مشاوره ارائه می‌دهد. از طریق راه‌های ارتباطی موجود می‌توانید زمانی برای مشاوره در زمینه امور حقوقی بین المللی خود در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین راه برای ثبت شرکت در خارج از کشور، امور مهاجرتی، عقد قرارداد‌های خارجی و غیره انتخاب کنید.

سوالات متداول

در این بخش سعی داریم به بخشی از سؤالات متداول شما عزیزان در زمینه امور حقوقی بین الملل و موسسات حقوقی بین المللی پاسخ دهیم. شما می‌توانید پاسخ سوالات خود را به طور دقیق از طریق مشاورین، وکلا و کادر مجرب موسسه حامیان به دست آورید.

  • ۱-موسسه حقوقی بین المللی چه تفاوتی با یک دفتر وکالت دارد؟
  • یک موسسه حقوقی بین المللی می‌تواند به شما علاوه بر امور وکالت در داخل کشور، در انواع امور حقوقی در ارتباط با کشور‌های خارجی و تجارت با خارج از کشور مشاوره ارائه دهد. اما یک دفتر وکالت تنها از وکلایی با تخصص‌ها و تجارب متفاوت تشکیل می‌شود که به امور قضایی و حقوقی شما در داخل کشور رسیدگی می‌کنند. همچنین این دو از نظر ثبت به عنوان یک شرکت در داخل کشور نیز تفاوت‌هایی دارند.
  • ۲-برای مهاجرت باید به موسسات حقوقی بین المللی مراجعه کنیم؟
  • بهترین راه برای انتخاب مسیر مهاجرت و طی کردن درست آن مراجعه به موسسات حقوقی بین المللی است که از حضور وکلای معتبر در زمینه مهاجرت بهره می‌برند. زیرا برخی از موسسات مهاجرتی اطلاعات کافی از قوانین مهاجرت ندارند و ممکن است شما را وارد مسیر اشتباهی کنند.
  • ۳-آیا برای مشکلات و دعاوی داخلی نیز می‌توان به یک موسسه حقوقی امور بین الملل مراجعه کرد؟
  • موسسه حامیان علاوه بر امور بین الملل و مهاجرتی هم اکنون با بهترین کادر و وکلای مجرب شما را در زمینه دعاوی و مسائل حقوقی و قضایی نیز یاری می‌دهد و می‌توانید از انواع مشاوره‌های تخصصی این موسسه بهره‌مند شود.از جمله
    احذ کلیه مجوزات قانونی مورد نیاز شرکت‌ها و فعالان اقتصادی و بازرگانی
    خدمات قضایی الکترونیکی

  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
  • دفتر وکالت خلیل ربیعی
Ad #4884
Publish on جمعه, 23 تیر 1402
مدیریت: جناب آقای خلیل ربیعی

 

ساعت کاری:
شنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
یکشنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
دوشنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
سه شنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
چهارشنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
پنج شنبه
09:00 - 12:00
16:30 - 19:30
جمعه
تعطیل

 

کد (026):
33323322
33308501
09121076430
09125372940 رئیس هیئت مدیره اسرافیل امیری
مهرشهر ، بلوار ارم ، جنب پل سوم خرداد ، ساختمان خورشید ، طبقه 3 ، واحد 6 

موسسه بینائی سنجی و عینک مروارید